Sommar Sommar Sommar

Äntligen har sommaren smugit sig på efter en förskräkligt kall vinter, nu känns det inte som om man behöver längta tillbaka till påsklovet lika mycket längre utan kan istället ta tillfället i akt att njuta av den Svenska Sommaren.
 
Beställde min hultsfredbiljett igår och det känns underbart. Hoppas att detta året blir lika trevligt som förra trots att det inte är lika bra band i år. Men jag tror nog att det kommer att bli toppen med tanke på att jag och Anna och Tildakommer att ha det snyggaste tältet av alla yää <3


Nu ska jag bege mig ut till Åhus och hämta min kära biljett, Ha det fett!

Kommentarer
Postat av: pokora

=) söt

2007-05-11 @ 21:01:57
URL: http://pokora.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0