Balklänningar till tusen!

Eftersom frida så gärna ville se hur jag hade luskat och listat med balklänningar + tärnklänningar så tänkte jag lägga ut lite förslag här som han kan titta på. Dock så gillar jag ingen kläning helt. Utan jag gillar lite grann på varje..


Som den här är jag fullkomligt kär i, fast jag vet ju att det inte passar på balen. Men jag vill ha den ändå!!




Och denna är grymt fin däruppe fast kjolen blir en aning "too much". typ, -Men hej, jag vill leka prinsessa för en dag!



Samma sak här, överdelen är wunderbar. Men kjolen blir för mycket.. fast rätt fin ändå. men ändå för mycket.




Och denna är fin förutom kanten där uppe och den konstiga glipan där nere..




Och nu till bröllopet.. Tärnkläningen har jag faktiskt haft otroligt många förslag på hur den ska se ut. Och det är ju typiskt efter som bröllopet inte är förren i augusti men balen redan i juni.. hmm. Men såhär ser mina tankegångar ut när det gäller denna klänningen iallafall.



Själva grejen är att jag gillar bara det här uppe på denna, kjolen var extremful så jag kapade lite.




Och den här är jag riktigt riktigt kär i, kommer dock inte bli i rosa. På mors order så ska den vara blå! :) och absolut inte babyblå, det är vidrigt!



Och denna är också helt gudomlig söt!


men tänk nu på att färgerna inte stämmer någonstans, tärnklänningen ska vara blå och på balen vit jag inte riktigt än.

Men hjälp mig med lite förslag för sjuttsingen :D

Kommentarer
Postat av: Abir Maleki

Wow Den rosa klänningen var hur läcker som helst!!!! :)

2008-02-28 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0