För jag är fri som en fågel!

Började historian tio över åtta med mig Anna och Mange i klassrummet, var tog resten av halva klassen som skulle dit vägen? Till slut kom även Jocke och Danne men fortfarande långt ifrån halva klassen. Skulle bara få veta vad han hade skrivit för omdömen om oss och jag låg på g-vg som vanligt. Så tjatade han som alltid om att jag har kapacitet för att få högre betyg men att jag är för lat. No shit! haha, men jag trivs med livet.

Nu ska jag och Anna nog sitta och mysa i skolan till elva iallafall så att vi kan få lite julagröt i magen. Mumsfilibabba!

Sen är det kyrkan som gäller klockan ett, trots allt sista julavslutningen i kyrkan ever. Lite smått sorligt faktiskt.



Men ikväll är det fieeesta! Och vi får absolut inte glömma kära Azen som fyller 20 idag, wohoo! Så nu tänker jag utnyttja henne massvis, bara för sakens skull liksom.


JulPuss! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0