Hej snopp kanske?

Intervjun i Malmö gick nog hyfsat bra tror jag, blev lite nervöst och krystat närman ska prata engelska och man vet att hon skriver ner allt man säger och bedömmer hur engelskan är. Men överlag är jag helt klart nöjd :)

Innan intervjun så blev det lite snabbshopping inne på Gina. Jag fick panik av allt folket och norpade åt mig massa kläder utan att prova. Sen efter min lilla utsållning i en hörna så blev det en klänning ett par byxor 3 tröjor/linnen och en väska. Och allt passade som tur var när jag kom hem! Den ena tröjan var kanske inte så snygg märkte jag sen. Men hej, mysa i hemma funkar väl alltid :)
 
 Sen idag blev det också lite shopping inne i staden denna gång. Bror min skulle byta ett par skor som han fick i julklapp och jag passade på att följa med såklart. Så idag blev det 6 par trosor och 2 sovlinnen,  3 par skor, 2 tunikor, en fondation och bodylotion.
 Så även idag blev mina lustar tillfredställda. Dock är jag hyffsat pank nu om man ser till vad jag var innan. Men jag klarar mig väl som vanligt. Blir väl inga direkta utgifter nu förutom middagen till nyår och lite skumpa. Sen resten ska jag helt klart Försöka lägga undan till resan.

Nu ska jag minsann ta och städa mitt rum eftersom det verkligen behövs! Sen ska jag fortsätta njuta lite av Hardcore Superstars nya album eftersom att det är så mycket kärlek och jag mår braaa!


Hej hopp gummisnopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0