I keep a journal of memories

JAG ÄR:
blyg; Det har väl hänt någon gång
smart; När jag orkar
långsam; njae, syftar på?
stressad; För det mesta
tålmodig; Oftast inte
djup; När jag känner mig filosofisk och på fyllan
öppen; Alltid
ärlig; Oftast
positiv; Ohja 
rolig; Ofrivilligt
ansvarsfull; Tvek på den, endast i nödsituationer isåfall

JAG HAR:
svikit en kompis;
Kanske
förlorat en bästa vän; Flera
sagt att jag älskar en kompis; Jo, men oftast på fyllan. Borde säga det oftare
sovit med en killkompis; Japp
sovit med en tjejkompis; Jaoo
pussat en av samma kön; Haha, det har väl hänt ^^
slagit en kompis; Ja
en kompis som vet allt; Min hund?
berättat hemligheter; Vissa

JAG HAR:
blivit sårad; mmm.
haft stadigt förhållande; Ja
krossat någons hjärta; Ja
gett någon ditt hjärta; Ångrar det bittert
"playat"; Jo, en sådan tid har ju funnits
sagt att jag älskar någon och menat det; Yes
sagt att jag älskar någon, och ljugit; Tyvärr det med, ja


FAVORIT:
låt just nu; Angel-Aerosmith
pryl just nu; Alltid ipodis
film just nu; Ciderhusreglerna
bok just nu; New York Triologin av Paul Auster
lärare i skolan; Psykologi-Peter Wallmark är alltid bäst.
plats; förstaplats


JAG HAR:
sytt; Nej, men tejpat
opererat mig; Ja
cyklat omkull; Massor med gånger, jag är en klant
sjungit i duschen; Haha, Alltid!
hoppat bungyjump; Nej, men jag villvillvill!
fobi för något; Spindlar, framtiden.  
varit på begravning; Jo
sagt att jag hatar någon; Det har väl hänt...


LIVET:
rött eller blått; Rött
skriva eller tala; Tala/Skriva
vatten eller cola; Vatten
nagelbitare; Ja
mobil eller mp3; Mp3
snygg eller charmig; Charmig, hoppas jag
lösgodis eller choklad; Choklad
frukt eller grönsak; Frukt
film eller serie; Film
festa eller softa; Festa/Softa
sommar eller vinter; Sommar!!
fredag eller lördag; Fredag är alltid göddigt.
ljus eller lampa; Huh?
kärlek eller vänskap; Vänskap, jag är trött på kärlek.
bio eller hemmakväll; Bio <3

Listan Snodd av scaredtodeath

Kommentarer
Postat av: christoffer

kul att du gjorde listan och tack för länken!

2007-12-18 @ 23:39:00
URL: http://scaredtodeath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0