Idag är jag ganska duktig, trots lussevakan.

Iallafall lyckades jag ta mig från anna till skolan tio över åtta imorse för att avnjuta ett falsksjungande luciatåg med en extremt bakisHannah som lucia. Ett tag där trodde jag att hon sulle spy eller svimma, men tyvärr så blev det ett ganska smärtfritt luciatåg även detta året.
Sen var till att hälsa på hassel på historian och tala om att man var vaken sen blev det sömn. Religionen blev mest sömn och julkalender och överskattat skoljulbord. Så nu sitter jag här igen på min 3-timmars webdesign lektion och jag känner att ögonen känns väldigt tunga.
Mest mått dåligt hela dagen och druckit minst femtio liter vatten och nu är jag så kissignödig, men eftersom vi är i datasalen så är det långt till alla toaletter och jag orkar inte gå! Albin kom med det smarta förslaget att jag kunde kissa på mig, -Vi har ju ändå så lång lektion att det hinner torka. HAHA. tror nog att jag skippar det.

Hursomhaver så var det en otroligt lyckad lussevaka! Kvällen var såklart inte felfri, inte tillräckligt mång galjar och allt för många shots. Men jag överlevde. Fast mina fötter hatar mig idag, usch.

Nej, nu får jag minsann ta och göra lite nytta och försöka firra vår julsida. Som ska vara klar efter jul, lyckat! :)


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0