Jag är massa stolt!

Jag tror nog att min hund börjar bli gammal och vis, han har iallafall kommit ifrån sitt unga och stimmiga liv verkar det som. För igår när vi var ute och gick så hade jag inte kopplet på honom, och för en månad sen så hade detta varit en omöjlighet. Doggis har alltid velat gå de vägar som han väljer och aldrig lyssnat på lydnad. Men nu hände det minsann! Han gick brevid mig som om det var den naturligaste saken i världen.
Jag förstår att det kanske inte är så kul att läsa om vad min hund gör, men jag är så chockerad bara :)

Nu sitter jag och Sofia och fyller i våra profiler till au-pair sidan och snackar samtidigt på msn för att hjälpa varandra. Måste boka möte med hon intervjuaren också!
Känns som om jag måste prata om detta med någon som verkligen har gjort detta innan.

men nu ska jag fortsätta att fylla i och kryssa.


Adjök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0