Lucy Lou Who och alla andra Whoarna och plus lite Grinch.

3:3 biljetten inhandlades idag och efter många om och men så har även klädslen bestämts!
Jag och Alec kom fram till att Linus faktiskt är ganska hårig, och om han blir grön så hade han nog kunnat likna Grinchen lite. Sen kom vi även fram till att vi tyckte Lucy Lou Who har fräsiga frisyrer i filmen och vi har ju hår.

Så Grinchen it is!

Jag och Aleskandra åkte till Eko(hallen, hrrrmhrrm) idag för att inhandla en tomtecape. Tyvärr hittade vi ingen men kreativa som vi är så lyckades vi skapa vars en med en gnutta fantasi och en sax. Kanske inte världens snyggaste men som sagt -"Precis som om någon märker det när alla är fulla."  Så vi struntade helt enkelt i det och lekte med häftapparat, nåloch tråd och jag vet inte vad!

Sen blir det ju lite firande av Azen denna dag också, så självklart var vi tvunga att handla lite presenter! jag tror att vi urartade ganska mycket och jag vet inte om hon kommer gilla våra presenter. men kul var det!


Nu ska jag nog läsa lite religion så att jag vet vad jag ska skriva i mitt arbete imorrn.




Jungfru Maria fuktigt o våt skrek till Josef:
 -"Nu är jag kåt!"
 Ut i ladan sprang de o hade kul, detta är anledningen till att vi firar jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0