Lussevaka, Juldagen, Nyår. Jag blir ruinerad.

Mycket att se fram emot nu! Trots att jag inte vet vart jag ska ta vägen hälften av gångerna, och så blir man fattig. Vad händer på Nyår egentligen? Någon mer än jag som tycker att nyår är riktigt överskattat? Man bygger upp så höga förväntningar inför varje nyår och allt som oftast krossas dessa.
 I år vill jag fira det nya året på hejdundrandes fest med mina nära och kära, en fest som såklart kommer att vara årets höjdpunkt! Men  antagligen så kommer det inte bli så detta året heller, jag gör nog bäst i att föreställa mig nyår hemma. Jag hoppas att jag får sitta själv och pimpla champange på min balkong på nyår. Någonting måste iallafall lyckas överträffa de förväntningarna, hoppas.

Men först och främst är det ju lussevaka! Kan bli fest kan bli pest. Hoppas iallafall att det slutar lyckligare än förra året. Utklädning kommer det nog bli på hög nivå! som ett hån mot studentkomiteérna (Dock inte Österäng) som vägrar ha 3:3 denna dag.
Just det, 3:3 äger ju rum på avslutningen. En fest till att se fram emot. är iochförsig lite velig om jag ska gå eller inte. "Movienight" låter inte så himla lockande.


Nu måste jag nog återgå till min Engelska-Streams of literatur bok så att jag klarar av att snacka om Edgar Allan Poe och massa andra fjantar.

Just det, jag köpte jättefina skor idag! 3 par, och ett par nya pumps eftersom min hund så snällt tuggade sönder de andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0