Nervis!

Okej, var ska jag egentligen börja? har inte skrivit på ett bra tag nu så jag får väl ta tag i mitt liv!

Julafton- Underbart jättemysigt och det enda dåliga var egentligen bara avsaknaden av snö. Annars trivde jag som firren i vattnet.
Jag fick väska och plånbok pirates box och Hcss nya album. Massa pengar till shopping och fullt med scrapbooking stuffs så att jag kan mysa rundor. Choklad i massor som jag redan mår illa av att kolla på. Toffsar, klämmor och fullt med nödvändiga saker som jag aldrig orkar köpa själv. Bror min fick nintendo wii och jag fick en egen kontroll så att jag också kunde vara med och leka. Me like me like!

Juldagen-Underbart roligt hela kvällen och jag mådde bäst! Ända tills bjudshotarna blev lite för många och vänner och bekanta var allt för givmilda denna afton! Så dessvärre slutade min juldag med att jag däckade utanför biljard. Men som tur är har jag två riktiga kalaspinglor vid namn Anna och Ida som räddade mig från alla dumma frågor och ringde min kära mor. Min kära mor hatar inte mig, detta fick jag klart för mig efter att ha upprepat mantrat   "Nu hatar ni mig, detta var en gång för mycket." hela bilresan hem.

Dagen efter var mindre lyckad och jag har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv. Och det blev ju inte direkt bättre av att min kära plastis gick och sa turkiskpeppar-shot i mitt öra hela dagen. Jag kunde inte få ner en endaste mumsbit på hela dagen inte förrens kvällen lyckades jag få i mig ettglas cola och en halv skål popcorn. Så  idag blev det en rejäl frulle!!

Snart ska jag och mor  åka till malmö för att genomföra min efterlängtade au-pair intervju. Jag är nervös till tusen och förstår inte hur jag ska kunna prata avslappnad engelska i en timme. men förhoppningsvis så löser det sig. Och jag hoppas även att jag ska hinna med liiite shopping.



Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0