Projektarbetsslut på bakisdag.

Nu är äntligen projektarbetet klart, yey! Hade vårt sista tillfälle med barnen idag och det blev mycket snusksnack från deras sida och en och annan pinsam situation. Vi kom fram till att det kanske inte var den bästa lösningen att slå ihop killarna och tjejerna som vi hade trott. Men som vanligt så gick den ena klassen mycket bättre än den andra.
 Eftersom alla fyra ,det vill säga. Jag, Frida, Mange och Gustav var hyfsat bakfulla och enormt sletna så blev det fika! Och då snackar vi fika! Övertrötta som vi var så urartade vi när vi kom in på kvantum, vi stoppade ner det mesta i korgarna och tillslut så blev det nog ganska bra.
Egentliga anledningen till att vi inte orkade så mycket var för att vi, eller iallafall jag, hade en riktigt toppenkväll igår! Alla och då menar jag verkligen alla mysare var på Banken och det var roligaste kvällen på länge. Det kändes som om halva stället var fyllt med Österängare och jag trivdes till tusen, jag kände mig som hemma.

Men nu ska jag nog ta och läsa lite i min svedish bok och lite i min englisccchh bok också.

Lördag?     -Maybe baby ;)



Tack och hej, Leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0