Skolan suger ut livsglädjen.

jag har egentligen inte tid att skriva blogg, jag borde ta tag i mina arbeten. fan! varför måste skolan packa på en allting i slutet, ser jag ut som någon jävla superkvinna eller?! Låt mig va, jag är trött. Ska inte slutet på terminen vara lite chill? det är iallafall så jag minns det.
Det enda jag vill göra nu är att klura mer på min, alec och linus perfa utklädnad till 3:3 på torsdag, vi kommer att bli grymma som fan. eller det hoppas jag iallafall.

Nej, nu ska jag ta(dra) mig i kragen och börja studera lite granne. Usch, fy, suck, pust och stön.



Nyår?! Nyår?! Nyår?!
 -För tusan! ge mig något skoj att göra på nyår. jag vill ha massa roligt folk, jag vill ha nytt folk, jag vill ha fest, jag vill ha spex!!

Kommentarer
Postat av: sofia

om du hittar nått sånt till nyår så är jag på ;) höhö!

2007-12-17 @ 18:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0