Sömnlös i Skåne.

Kunde inte sova igårnatt heller, trodde att jag skulle kunna sova eftersom jag var uppe klockan sex men inte då. Somnade nog inte förren tre tiden inatt och detta ledde ju självklart till att jag försov mig och missade bussen. Och ingen bil hemma som jag kunde använda heller. Attans. eftersom vi bara har två lektioner idag tyckte jag att det kändes liite onödigt att ta nästa buss när jag ändå bara hade hunnit vara med på en halvtimme av lektionen eller något.
Nu får jag helt enelt sitta här och göra klart mitt religionsarbete så att mitt jullov också kan börja någongång!

Au-pair intervjun blir istället av den 27/12 klockan 17.00. Jag kände att jag kanske inte hade varit på topp dagen efter 3:3 så denna tiden passade betydligt bättre.

Nu ska jag försöka mig på att laga min ipod och om inte det gårför jag försöka hitta garantin någonstans. Och var är egentligen min svarta klänning, utan urringning, som jag tänkte ha på mig imorrn?! ahh, jag börjar få panik nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0