Varför inte plåga mig själv lite till.

2007

1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
   -Jag gick ut på krogen lagligt.
2. höll du några av dina nyårslöften?
   -Jag hade nog inga.
3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
   -
Nej
4. dog någon som stod dig nära?
   -Nope
5. vilka länder besökte du?
   -Danmark och Spanien
6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
   -Snö på julafton
7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
   -9 November när jag fick mitt körkort
8. vad är det bästa som hänt dig år 2007?
   -Gran Canaria resan/Hultan
9. största misstaget?
   -Att inte kunna bestämma mig.
10. har du varit sjuk eller skadat dig?
   -Känns som om jag har varit förkyld från och till hela året.
11. bästa köpet?
   -Absolut ingen aning.
12. vad spenderade du mest pengar på?
   -Kläder och fest
13. gjorde någonting dig riktigt glad?
  -Att se Ozzy live
14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
  -Kobojsarna-Sång om ingenting. Och Cha cha!
15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
  -Jag var nog snäppet gladare
16. vad önskar du att du gjort mer?
   -Träffat vissa människor mer.
17. vad önskar du att du gjort mindre?
   -Spenderat tid med M
18. hur tillbringade du julen?
   -
Hos kusinerna i Vinslöv med närmstasläkten
19. blev du kär i år?
   -Nej, jagkan inte bli kär.
20. hur många one night stands?
   -None
21. favoritprogram på tv?
   -Desperate Housewives
22. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
   -Njae, hata är ett så starkt ord.
23. bästa boken du läste i år?
 
  -Mina Hemligheter
24. största musikaliska upptäckten?
   -Säkert! kanske.
25. något du önskade dig och fick?
   -massor :)
26. något du önskade dig men inte fick?
   -Kamera
27. årets bästa film?
   -Pirates
28. vad gjorde du på din födelsedag 2007?
   -Jag firade nog bara hemma med the family
29. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
   -En man hade ju inte varit helt fel, eller jo. En man ibland när jag vill hade varit rätt!
30. hur skulle du beskriva din stil år 2007?
  
-Petra
31. vad fick dig att må bra?
   -Mina vänner
32. vilken kändis var du mest sugen på?
   -Alltid Jocke Berg (Hcss och inte Kent!)
33. vem saknade du?
   -Gammelmorfar och K.
34. de bästa nya människorna du träffade?
  -Kan inte välja, träffade massvis med toppenfolk detta året! riktiga stjärnor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0