Orken avtar

eftersom att detta jävla jobbet plus detta jävla vädret gör mig till en zombie som inte orkar så mycket så ville jag bara passa på att tacka mina vänner för en wunderbar helg! och även slinka in en lista som i vanlig ordning är snodd av anna (Craptacular)

(Fast jag gillar fortfarande jobbet, jag är ara trött)


Favorit...

Färg: Rött, Svart, Vitt, Grått. Och ibland rosa när jag är på det humöret.
Plats: Varsomhelst bara där är sol.
Land: Solland/Sverige
Bok: Denise Rudbergs böcker,
Spel: Kort är alltid uppskattat
Drog: cigaretter och alkohol
Fordon: Jag gillar vår mustang^^
Kondom: haha, myskofråga :P
Serie: Elvis Såklart! eller på tv? hmm. DH!
CD: Just nu väldans mycket Billy Talent 
Café: Zekes, House of B
Skor: Just nu sandaler och flippisar mest 
Internetaktivitet: Just nu ligger den på plus minus noll :P

Brukar du...

Peta dig i näsan: Haha, jaja favvohobby! ^^ 
Slicka dig själv: mums ja.
Gnälla: Om jag är trött ja! 
Skrika: Om jag är arg eller full, Ja. 
Sova: Det händer väl, nuförtiden alleles för mycket.
Ha ångest: Skolångest just nu.
Skada dig själv med flit: haha, nej!
Ta mediciner du inte borde ta: nope
Vilja dö: njae, men jag dör rätt ofta ändå, 
Drömma mardrömmar: Det händer ibland, mest när jag är bakis. 
Drömma sexdrömmar: haha, tror inte det. 
Ta droger: njae, cigg och alkohol räcker för mig :)
Försöka vara annorlunda: nae, jag är mest jag. 
Klä dig i svart: haha, jodå. det häder väl lite då och då..
Gå i skolan: i vanliga fall ja.
Röka: jodå, på fest och livsnjutar dagar :)
Ha sex: Aldrig! :P
Ljuga: Inte mer än nödvändigt. 
Hata folk: De som förtjänar det 
Lita på folk: Njae, de som jag känner.

När...

Åt du senast: för en timme sen, majs med smör och salt. Yummie!
Drack du alkohol senast: i lördags 
Läste du en bok senast: Imorse, någon novellsamling
Var du på konsert senast: Tivolirock får det väl bli då. senaste bandet vi såg var väl backyard babies :) 
Köpte du något senast: förra veckan, en ny dödskallescarfs.
Kysste du någon senast: i lördags, eller söndags kanske det blir..
Svor du senast: innan idag.
Sjöng du senast: Idag i bilen :) 
Klagade du senast: Inatt, för att jag var tvunget att vara på trimmern ett pass :/
Är det sommar: det ska ju vara det nu har de sagt, men jag är skeptisk..
Ska du sluta röka: när jag blir pank.

Vem...

Saknar du: Anna, Hessbusk mest :) 
Vill du döda: hon i reklamen för illaluktande flytningar, AAAAAAAAAAAA hata!!! (Jag instämmer med anna här :P)
Rörde dig sist: jag fick en kram av mammsen innan :) 
Vill du slå: just nu ingen faktikst 
Vill du kittla: Vet inte någon som skrattar kul :) 
Kysste du senast: Simon
Vill du prata med: Tilda 
Skrek du på sist: Mamma
Vill du vara som:  i dunno.
Sårade dig sist: hemligt.
Vill du bli galet full med: Angelina Jolie och Robie Williams
Fick du sms från senast: Johan
Ringde dig senast: Malin
Är vackrast på jorden: Mina vänner
Ska du gifta dig med: David Beckham.

Har du...

För många vänner: Absolut inte, jag har för bra vänner :)
Förföljelsemani: haha,njae :P
Tvångstankar: Det händer, måste kolla mobilen så att jag inte missat något jämt och ständigt.
Någon annan psykisk sjukdom: Inte vad jag vet
Någon fysisk sjukdom: nope. 
Någon skada: njae, cepeknä.
Färgat håret: Det händer lite då och då.
Brutit några ben: tror inte det.. eller jo armen!
Några piercings: endast naveln och fyra i öronen, men tungan kommer :) 
Egen dator: jo, men den är cepe och funkar inte för tillfället :P
Gjort bort dig rejält: Det händer allt som oftast :P
Bra självförtroende: Ibland och ibland inte. 
Komplex: det har jag.
Tagit nakenbilder: Jodå.
Sagt jag älskar dig till någon idag: nepp
Bjudit ut någon: ja
Varit kär: På riktigt en gång.
Blivit kär i någon på nätet: haha, nej- 
Dumpat någon: ja.
Blivit dumpad: japp
Velat vara otrogen: ja
Varit otrogen: njae..
Stulit någonting: alla har väl snattat någon gång. 
Lämnat landet: Jepps, rest o så ju.
Rymt hemifrån: Japp, men inte seriöst :P
Tuttat eld på nåt: ja.
Gjort något olagligt: jodå.

Hur...

Går du: på mina fötter.
Svarar du i telefonen: hej det är Petra 
Fördriver du tiden: ust nu blir det mest jobb och fest
Mycket pengar har du: just nu noll men på onsdag 10.000 :- rikare :D 
Tjänar du pengar: ja
Bäddar du sängen: en gång om året typ :P
Ofta diskar du: hallå, diskmaskin!
Ofta städar du: när rummet är obeboligt
Många stör du dig på: ett antal 
Ofta träffar du din familj: Varje dag fördet mesta. 
Mycket äter du: just nu frukt på natten bulle till frukost och sen middag..

Tror du...

Att du kommer bli något: om jag orkar
På gud: nope 
På rymdvarelser: kanske inte rymdvarelser, men jag tror inte vi är de enda i universum.
Att folk tycker om dig: De jag tycker om tycker nogom mig. hoppas ja :P 
På ett liv efter detta: absolut
Att fiskar kan tänka: jodå, i 3 sekunder :P
Att du kommer leva länge: japp, jag vill vara med i PRO! :P

Är du...

Förstående: ibland.
Öppensinnad: jodå..
Arrogant: Kan hända.
Sarkastisk: haha, allt för ofta.
Osäker: inte så ofta.
Trött: När jag jobbar.
Intressant: Absolut
Hungrig: nae, mest sugen-
Smart: jag överlever
Barnslig: Det måste man vara!
Liten: nae..
Lätt: och lagom?
Skoltrött: Otroligt! 
Rolig: enligt mig själv, Ja! enligt alla andra, Nej! :P
Pratglad:För mycket.
Frågvis: jo.
Organiserad: Ohno!
Hälsosam: haha, nej :P 
Blyg: nope
Sentimental: njae, det händer väl. 
Lättförstådd: nae, jag pratar snabbt och otydligt. 
Attraktiv: njae, enligt vissa jag enligt andra nej.
Lätt uttråkad: mmhmmm
Ansvarsfull: njaeee.
Vegetarian: Haha, nej. jag är styckare^^
Besatt: From time to time 
Arg: Nästan aldrig
Respektingivande: vet ej- Hoppas det,.
Ledsen: Inte så ofta
Glad: Nästan jämnt :)
Pålitlig: Japp
Laglig: fördet mesta :D
Filosofisk: Usch nej! 
Svår: när jag känner för det.
Positiv: Yesbox!
Originell: one of a kind :) 
Lätt att förföra: Beror på vilket tillstånd jag är i. Nyktert, nej.
Bra på att ge komplimanger: njaee.
Bra på att få komplimanger: absolut inte. Sånt skrattas bort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0