Lista snodd av Anna

I brist på annat att göra så lägger jag upp den femtielfte listan på denna bloggen. men jag trivs med livet :D



1.Pratar du fortfarande med personen du kysste senast?
Haha, absolut inte!

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Ja

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
I dunno.

4. Vad åt du senast?
Popcorn :)

5. Har du fått någon komplimang idag?
Japp, och den gillade jag :D

6. Har du varit med i en rättegång?
Nope

7. Är du polare med grannarna?
Ett par stycken.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska och lite engelska.

9. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Imorse när jag åkte hem från jobbet.

10. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Ja

11. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha, nej! men nu fick jag ideer i huvudet.

12. Suger det här?
Jag gillar det

13. Har du varit på stranden?
Jodå, det har väl hänt^^

14. Minns du dina/din musiklärares namn?
Ingrid Hane, härlig kvinna den dära :P

15. Hur bra är din syn?
Enligt optikern, Som en örns.

16. Har du varit på en fest?
Haha, japp.

17. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Absolut

18. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Stackare!

19. Har du varit utomlands?
Yesbox

20. Har du sett din bästa vän naken?
ja.

21. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Ja, de skulle nog inte bli glada iallafall

22. Var är dina syskon just nu?
Pontus står framför mig och beter sig som en idiot, inget ovanligt.

23. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Haha, att mitt rum snurrade så att sakerna hamnade upp och ner, så gjorde det så några varv. och min mobil gick isönder :P

24. Vem ringde dig senast?
Magda :)

25. Vilken tid gick du upp imorse?
jag jobbar på morgonen, men jag gick upp halv tre på eftermiddagen :)

26. Vad ska du göra i helgen?
På fredag ska jag på kalas hos min morfar och på lördag blir det nog lite festligheter.

27. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
Hessan- "men va? skulle du dejta honom? vad skulle ni göra om jag får fråga? puss (HAHAHA)

30. Vad finns i din bakficka?
Ingenting.

31. Har du färglinser?
Japp, men längesen jag använde de.

32. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Jag jobbade minsann.

33. Vad är det första du gör på morgonen?
Åker hem från jobbet.

34. Vad ska du göra efter det här?
Åka in till jobbet :P



Varför känns det som om hela mitt liv styrs av mitt jobb just nu? :S   fast jag gillar mitt jobb så det gör inget :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0