Sommarlov?

Gårkvällen var lyckad trots att det inte blev någon utgång pågrundav ovilja att stå i kö men parken var trevligt de få timmarna vi var där. LIte jobbigt att man alltid blir av med alla i parken. Det säger bara tjoff så är man helt själv. fast det positiva är ju att man träffar trevligt och känt folk hela tiden :)
 Det allra jobbigaste var nog att jag och Svea råkade förväxla våra pass, eller nej! Det jobbigaste var att sista bussen till åhus var propfull och jag kom inte hem så jag fick ringa till mamma och snällt be henne hämta mig i åhus. Fast inget ont som inte har något gott med sig (elelr hur man nu säger) Fick en trevlig liten Anna med mig ibilen hem och det var väldans trevligt att träffa henne efter så lång tid. Sen var ju inte sällskapet i busskön helt fel heller, grrrr. Riktigt unerbar känsla att träffas så, saknaden har varit stor efter dig och det vet du. Sjukligt oväntat eftersom jag tänker på dig allt som oftast. Men vi får väl helt enkelt se hur det blir framöver, jag vill inte att det ska bli som det blev sist. Det gör för ont att tycka om någon så mycket på avstånd..

Sjukt slapp dag idag, legat vid poolen hela dagen och chillat i min fina nya brassestol. (Jag har även invigt min wunderbara vattensprutare som jag ska ha till hultis :D) Så lite färg har jag också lyckats få och det ska jag fotsätta fixa sålänge jag kan :)

men nu vill jag nog snart sova och drömma mysdrömmar om minnen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0