And he puts up when I come home drunk.

Var på körskolan igår och hade teori i två timmar, helt okej för tiden gick fort och många kända ansikten. Fast bruden som hade "fästman" var helt klart min och Idas favvis :) hade även körlektion innan på dagen och det gick superduperbra! Men sen när jag skulle köra hem från Åhus gick det piss och potatis och allt som möjligtvis kunde gå fel gick fel. Man ska inte använda sig av bortförklaringar har jag hört men denna gången är faktiskt tvungent, och jag hade massa ont i huvudet och var tröttis^^

Sen idag så har jag och anna haft lite mysigt med hårfärg och jag har blivit blondare och anna har blivit rödare, eller mest röd. Fast eftersom hennes svarta hår inte gillade den röda färgen och inte kände för att dela med sig av sitt utomordentliga utrymme så får det bli en omfärgning till imorrn så att vi vinner över The Darkness! YEAH! Och sen så ska jag fixa något flashigt med en slinga som förhoppningsvis kan bli rosa, eller rött. vem vet?


Nu ska jag nog snart sova iallafall, måste bara kolla på Sverige Dansar Och Ler först. Jag säger bara Humor! Imorrn så hoppas jag ju självklart på The Ark som hela Sveriges befolkning,förhoppningsvis, också gör.

image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0