Konsten att vara Duktig

För att idag har jag minsann varit duktig och verkligen tagit tag i mitt liv för första gången på evigheter, jag har skrivit in mig på körskolan!!! (det krävs många utropstecken!) Efter att ha gått runt och pratat om att skriva in mig nu i flera månader så har jag nu äntligen tagit tag i saken till mina föräldrars stora förtjusning. De ser mitt körkort som en investering, om de betalar det och om jag klarar det snabbt och smärtfritt så kommer de att slippa taxi i framtiden. Men vad de inte tänkte på är att de får betala bensin och jag är sällan ledig på helgen och högtider. Tji fick ni :P haha.
Men nu ska inte jag vara sån, utan istället ska jag sitta här och vara nervös som en gnu över min första körlektion. Innan komjag fram till att jag antagligen kommer hålla så hårt i ratten att den går sönder. Och det är om jag är hälften så nervis som när jag kör med moder. Usch och fy, nu ska jag inte sitta här och skrämma up mig själv utan se positivt på saker och ting. Jag tror nog att Magnus (min körlärare) ären hyvens kille och han kommer tycka att jag kör som ett proffs! Och efter min första lektion så kommer jag ha körkortet i handen, teroin kommer vara överflödig. Så nu var de positiva takarna fixade OhYes! Ey, kom inte och säga att det är något fel på min fantasi iallafall :)
 Nuska jag nog sitta och prata snoppar på msn ett tag till sen blir det nog lite sömn som gäller, Om jag lyckas med konststycket att sova det vill säga. Jag söker fortfarande feberilt efter någon som kan utbilda mig i sovteknik, ingen som nappat på idén änsålänge.. varför ska det vara så himla svårt att somna nuförtiden? Är det tankarna som snurrar mer än vanligt? ahhh, jag orkar inte!

Godnatt!




Var blir du alltid så full? Säger jag, jag är fullare.
Världens mest långsamma kollaps.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0