Plugga?

Svenskaprov imorrn och jag orkar verkligen inte, jag lider fortfarande av motivationsbrist och jag vill ha sommarlov så mycket så jag kan komma tillbaka som en duktigare och flitigare människa nästa termin. Svenska provet hade väl inte varit särsklilt ansträngande och plugga till om det inte hade varit för den där hemska boken som Hasselblad tvingar oss att läsa. Jag gillar att läsa, men inte böcker som jag inte har fått välja själv. Och absolut inte böcker som är skrivna på stenåldern om otrogna fruar och incest.
Dock så har väl dagens läsning gått helt smärtfritt tack vare den uderbara solen och ännu mer underbara kokosolja, Me like! Så nu har jag förbättrat brännan på ryggen men ansiktet är lika färglöst som innan..

Haha, jag skrattade nyss jättemassa. Magnus sa att myggen hemma hos honom var så stora att man kunde hångla med dom. HAHAHA, Humor.


Nu ska jag sitta här och hålla tummarna för att Wanja får ihop pengar så att hon också kan följa med till hultan. Hoppas Hoppas! Och nu är midsommar också fixad! weooo!



When the world starts to shine
Like you have got to much wine

You are in love.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0