Det är jobbigt att sammanfatta.

Men kort sagt så var det en väldigt underhållande onsdag! Inga detaljer dragna. Ingen nämnd och ingen glömd. Det är bäst att göra så när minnet sviker.
Har dessvärre fått en stalker på halsen och jag börjar bli lite rädd, jag är inte så duktig på att avvisa folk men jag kanske borde bli det. Detta börjar bli läskigt.

Ikväll blir det iallafall mys hos Anna och det har jag sett fram emot hela lovet eftersom vi inte har hunnit träffas. Så ikväll blir det Idol och film med vin och snacks. Oj vad jag har saknat våra myskvällar!

Men nu ska jag nog packa ner det sista av mitt rum i lådor och så börjar jag med målningen imorrn förhoppningsvis :D Och om jag har tur så blir det en sväng till ikea i veckan så att jag kan införskaffa ny soffa, nytt bord och garderob. ohh, jag älskar att göra vid!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0