Fucking Fredag.

Fan, jag som trodde att det skulle kännas bra med en lugn hemmakväll. Men inte då. Det enda jag vill mer än allt annat nu är att festa med mina vänner, jag vill också ut och ha kul! Fan, jag visste att jag skulle ändra mig. Visserligen kommer detta främja min ekonomi eftersom idol faktikst är gratis. För tillfället har jag 54 kronor på mitt konto om jag inte minns fel. Fan, jag hatar att vara fattig. Kan inte någon bara ge mig ett jobb? Eller förslag på något jobb som man kan söka och som man kanske till och med kan få? Jobba vissa helger och kvällar hade verkligen inte varit helt fel för min ekonomi. Men hur många sådana lediga jobb finns det? nää, trodde väl det. Jag har faktikst jobbat i gatukök/kiosk 4 sommrar. Jag kan steka flottiga hamburgare, kan inte max eller donken anställa mig? Jag ska nog ta tag i mitt liv och söka lite jobb, men jag hatar att bli nekad. Jag har alltid fått de sommarjobben som jag har sökt. Hur accepterar man ett nederlag? Fan, nu ska jag sluta klaga så jävla mycket och göra någonting åt tristessen istället.
 En runda med min kära hund i någon timme kan nog få mig på andra tankar. Men först måste jag ladda min ipod så att det inte dör ännu mer.

Fast jag hoppas faktiskt att mina väner har det skoj idag, och jag ska försöka att inte låta så bitter.

Imorrn blir det fotboll! Jag vill banken, Anna vill Anna. vi får se var lotten hamnar..


Over and out!

Kommentarer
Postat av: soffipropp

jag håller med dig, jag ångrade mig också direkt! MEN det kar vi igen som TUSAN nästa helg då det kommer att vara tusentals människor ute och mycket roligare än vad det säkert va ikväll ! ;D

2007-11-16 @ 22:59:47
URL: http://sufia.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0