Kul och oväntad.

Riktigt kul fredag minsann! Men även väldigt oväntad. Jag undrar fortfarande var alla människorna poppade upp ifrån. Och vem tog bilden på mig när jag kramades med en staty egentligen?

Slappishelg förövrigt, var nere vid havet med doggis igår. Finns inget bättre när man behöver rensa sina tankar lite. Så nu känns det iallafalllite bättre, fast beslutsångesten sitter fortfarande.


"vad jag tror är att om vi skiter i det och inte gör ett piss, så kommer nog tiden att lösa hela grejen, för tiden har en sån magisk effekt på oss."


Snart skola, nu frukost.

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Du det var jag som tog bilden. men vem vardet om drog med sig alla tidningar!! ;)

2007-11-26 @ 21:22:59
Postat av: Petra.

haha, jag tog tidningarna! vad har ni gjort med de förresten? :P

2007-11-27 @ 07:57:50
URL: http://limaverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0