Nostalgi Nostalgi och Nostalgi.

vissa har jag aldrig hört talas om, någon som vet?

jag vet att jag lovade att jag skulle försöka låta bli dess listor. Men detta är mer en liten minneslista. Inte alls någon lista för att ta reda på massa mysko saker om sig själv.

Så enjoy!



[x]100 kilo godis    -JAA! och mosquito hade han väl också, med de roliga berg och-dal banorna.
[x]Abrakabra  -Det är väl det med Kossan Doris och han andra sorken Gösta
[ ]Allis med is -låter tråkigt.
[x]Anki & Pytte  -Åhh, mys! men jag var nog inte så liten när det gick :P
[x]Arthur  -Det var väl den skojiga musen med googles?
[x]Babar -Elefanterna!
[x]Bananer i pyjamas  -Bananer i pyjamas de kommer två och två. haha humor.
[x]Barnen på Luna  -Ungarna på båten tror jag nog minsann.
[ ]Barnens Detektivbyrå  -Aldrig hört.
[x]Bert  -Trodde väl att det skulle bli du iallafall, bert fjärt. :P
[x]Biker Mice from Mars  -Brors gamla favvis
[x]Brum  -Åhhh, sötis bilen!
[x]Bröderna Fluff  -Bäst bäst bäst!
[x]Bullen  -Kollade jag på lite i smyg för ibland fick ja inte kolla på det, om det var för snuskigt :)
[x]Dagensvisa -Onödigt men kul ibland.
[x]Disneydags  -Greeeeeat!
[ ]DJ Kat Show  -Låter läbbigt
[x]Doktor Mugg  -haha, bajshumor på högsta nivå!
[ ]Doktor Snuggles  -Snuggles?
[x]Doug  -Alltid bäst, kom tillbaka till Disney channel för tusingen!
[x]Ducktales   -fortfarande lia bra
[x]Ebba och Didrik  -Haha, älskade den serien. kollade alltid på banden på fritis :P
[x]Eva & Adam  -bra och pinigt
[x]Fem myror är fler än fyra elefanter  -klassiker
[x]Hajk  -Sommar, sommar och sol havet och vinden en doft av kaprifol. Given sommarserie.
[x]Hjärnkontoret  -experimenten gillade jag nog mest :)
[ ]Ika i Rutan  -hmm?
[ ]Joelbitar -say what?
[ ]Jupiter  -planet?
[ ]Kalles klätterträd  -jag känner igen namnet, men kan icke sa nicke placera. Hjälp?
[x]Kannan  -Som jag hadeen hemlig önskan att vara med i. hehe
[x]Kenny Starfighter   -WOLLIBOLLI! jag har filmen, tjena hejsan!
[/]Kosmos och Kattis  -Kosmos minns jag men ingen Kattis
[ ]KTV  - nee?
[x]Leksakernas hemliga liv  -ganska töntigt men ganska roligt tror jag mig minnas :)
[x]Lilla Aktuellt  -visade att nyheter kunde vara kul.
[x]Lilla Sportspegeln -för alla som inte kan kast med liten boll. haha
[x]Långbens Galna Gäng  -fortfarande bäst
[ ]Nalle har ett stort blått hus  -What?!
[ ]Olle Ek  -mysko snubbe?
[ ]Pellepennan och Suddagumman  -haha, det skulle jag vilja se. det låter som humor :P
[x]Pip-Larssons  -klassiker
[ ]Pippi Pelikan  - naee
[ ]Planeten Pi  - återigen en planet.?
[x]Pokémon  -Måste fånga fler helt okej! tilsammans blir vi ett lag. Jag gillade team rocket mest ^^
[x]REA  -Wunderbart skoj då, nu är det fjant.
[x]Rummel och Rabalder  -är deckarna som jämt är på språng, löser alla gåtor finner alla svar. haha
[x]Rädda Joppe - död eller levande!!
[x]Skrotnisse och hans vänner  -mys!
[ ]Skuggornas hus  - spökis?
[x]Teletubbies  - Haha, mysmysmys! slemdamsugaren var bäst!
[x]Trasdockorna -  Lite annorlunda är inget fel att va!
[x]Trazan och Banarne  -jag vill bo i en svamp annars får jag kramp!
[x]Willams Önskestövlar  -Williams, tjabba, stövlar som fixar allt!
[ ]Volrammos  -jobbigt namn för kiddos
[x]Ökenbio  -Åhh, det gillade jag tror jag.

summa: 39½ av 56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0