Småpilsk?

Måste bara påpeka att det är ovanligt varmt ute (Om man jämnför med de senaste dagarna). Jag var ute och gick med doggen för ett tag sen och jag hade enbart tjocktröja på mig. Hur kan detta funka när jag har fått gå runt i min extremtunga peak-jacka de senaste dagarna. Vädret är konstigt, och jag vore ju ingen riktigt svensk om jag inte kommenterade vädret jämnt och ständigt.

En liten påpekning till. Många msn-konversationer på kvällen leder ofta till snusk. Är det bara jag som har översexuella vänner eller blir många lite småpilska i skymningen? Hmm, detta tål att funderas på. Kanske ska skriva min utredande uppsats i samhälle c om detta ämne.


Eller kanske inte, nu ska vi inte överdriva saker och ting.




Godnatt (Igen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0