Bara man har gjort sitt bästa..

Har precis suttit och försökt fiffla lite med min blogg, men eftersom det verkar som om att alla tekniska prylar avskyr mig så blev inte resultatet så bra.
Jag försökte iallafall och det är huvudsaken har jag hört, ska nog försöka lite mer någon annan dag. Men nu är jag trött på att försöka leka att jag kan någonting.

Just nu sitter jag mest och väntar på att mina parenteser (Läs mamma och plastis) ska komma hem från Egypten och ge mig många paket. Eftersom jag har varit så duktig och lagat mat till bror min och för att jag nästan har städat huset.
Och jag hoppas fortfarande på att de inte är för bruna, det hade varit fruktansvärt. Jag pradade faktikst med min mor igår och hon sa att det var värsta paradiset och att vi ska försöka resa dit nästa år innan jag sticker till USA. Så vi får se till att klämma in det någonstans efter student, innan USA och när de inte är på bröllopsresa. Det låter som en plan tycker jag!

Snart är det minsann lov! Fast när jag kollade lite grann i min kalender idag så kom jag fram till att jag inte kommer att få så mycket lov. Historia-uppgifter, Religions-prov, börjat läsa ganska mycket på svenska boken, engelska-tal. VILKEN LOV VA!
Men på måndag har jag iallafall lyckats klämma in lite bio-mys med Annuska och Tildus, wunderbart. Sen lördagen på lovet så blir det en gammal hederlig mysarkväll med brudarna. Ett tag sen vi bara träffades och lagade mat, kollade film och drack lite öl. Det är kärlek.

Men nu på lördag så har jag iallafall Johannas 18-år partaj och se fram emot, tjohoo. Och imorrn blir det fika med Stefanie som tar en paus från Kalmar-studierna för att umgår med moi. Och lite presentshopping också såklart!!

jaojao, nu ska jag nog leka lite husmor till och laga maud till mig och bror min.

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0