Fötterna demostrerar, fötterna har fått nog!

Usch, vidrig reklam som jag numer har fått på huvudet.
 Hade en otroligt onödig Engelska lektion idag, vi satt bara och snackade skit eftersom det aldrig blev vår tid att redovisa. Så jag åkte till stan för att ha en körlektion och en bortkastat engelska lektion men inget ont som inte har något gott med sig. Jag och Anna hade en liten trevlig pratstund med Hasselblad och han lät oss slippa svenskan imorrn eftersom att det var vår enda lektion (tack vare mats älgjakt, hahaha) Så imorgon ska jag nog ner till havet med min doggis, för havet är mys.



Ps. det är "bara" 166 dagar kvar till vi reser.

dagens låt:
dagens dusch: Raggardusch, haha eller inte
dagens frisyr: slarvig knut som alltid
dagens smink: lite mascara och brunpuder
dagens klädsel: Jeans och linne
dagens händelse: Ledigheten imorrn
dagens planer: Läsa lite
dagens vill ha: Ny digitalkamera
dagens saknad: Tilda
dagens drog: Kaffe
dagens tråkigaste: engelskalektionen
dagens finaste: solen
dagens måste: köra
dagens dricka: kaffe
dagens köp: tuggummi
dagens mat: gröt
dagens kärlek: Samtalet med Tilda
dagens mående: Lagom :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0