Göddigt till tusen!

Riktigt göddigt att jag fick tillbaka svenskauppsatsen på förra lektionen så att jag kan njuta av en ledig dag :)

Jag ska nog snart väcka min lilla mamma och se om hon vill följa med mig ner till havet med hundis, det verkar vara en sådan dag när det är wunderbart att gå en runda vid stranden.
 Sen blir det nog så att jag ta bussen in till stan och tar en mysfika med Ida, eftersom vi igår kom fram till att det var allt för längesen vi fikade ihopa :)

Fick ett väldans mysigt telefonsamtal igår som var uppskattat till tusen! Tråkigt bara att det kom så sent, nu har jag ju hela helgen uppbokad. Får väl helt enkelt vänta till januari, suck pust och stön- jobbigt.



Sen vill jag skänka en liten tanke till lilla Aleskandra som är sjukis :)




Kommentarer
Postat av: IDAA

FFFFFFFIIIIIKAAAAAAAAA WE MUST!

2007-10-13 @ 12:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0