Ibland hör jag röster.

Rösterna i mitt huvud drar mig åt ena hålet och jag själv drar mig åt det andra.
Varför kan jag aldrig bestämma mig? Snälla, låt mig va!

Fest i lördags och Bio igår. Trevligt trevligt både och.
Sjukt oväntad och komisk lördag och mysig sönag.

NU är det lov och jag måste Studera hela lovet, wohoo. Fast jag har faktikst tänkt att klämma in lite kul saker också, bio ikväll, utgång onsdag och mys på lördag är det jag prioriterar mest :)
Men vi behöver en förfest på onsdag, inte någon vänlig själv som käner sig manad att ställa upp med lite utrymme? :)

Men nej, nu ska jag fortsätta att läsa i min engelska bok som faktikst är väldans bra! Waris Dirie-Desert Dawn. kälek.

Och på något sätt ska jag försöka ignorera rösterna, för en gångskull vill jag bestämma själv över mitt liv och mina val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0