asos.com

Desperate Housewives premiären var absolut ingen besvikelse! Happy till tusen att det äntligen har börjat igen.

Efter det har jag mest suttit inne på asos.com och försökt hitta studentklänning eller åtminstone inspiration. Det går inget vidare och jag räknar helt klart med att allting ska hittas i Götet.

Nu får det absolut bli sömn i vilket fall eftersom jag har lovat morfar att städa hans lägenhet imorgonbitti. Klirr i kassan är absolut nödvändigt såhär i studenttider men jag har vant mig av med att ta 7 bussen. Fast det får jag minsann och dar göra imorgon, man ska inte köra bil varje dag när man faktiskt har busskort. Okej mor, denna dag lyssnar jag på dig. (Ganska mycket för att Frida hämtar upp mig hos morfar sen och skjutsar mig till skolan, fast det är en annan historia)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0