Grannfejden och DH.

Mor min kollar just nu på Grannfejden och jag sitter och smårler för mig själv. Hur kan man vara så patetisk att man vill ställa upp i tv med sina grannproblem? Det är förhelvete vuxna människor de pratar med, men tyvärr beter de sig som barnungar.
Ganska pinsamt också att de flesta programdeltagarna är skåningar utifrån vad jag har sett på reklamen. Vissa personer kan ju få för sig att alla skåningar beter sig så.

Som om det inte räckte med att Sibel skämde ut hela Kristianstad-bygden i Melodifestivalen. Grädden på moset, som för övrigt är ett sjukt obehagligt men jävligt roilgt uttryck, skulle vara om nästa grannfejden utspelar sig i Kristianstad. Jag skulle iallafall inte vara förvånad.

Skönt att komma härifrån ett tag och besöka Götet,
staden som förhoppningsvis kommer bli mitt hem om några år.
Efter usa, australien och allt annat jag vill.


Snart Desperate Housewives och genast så höjdes standarden på Dumburken med 85,75%.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0