Ptsch.

Fullkomligt meningslöst blogginlägg som vanligt. Tänkte bara förvarna denna gången. Varsågoda.



Denna veckan har jag helt bestämmt mig för att inte vara ett klantarsle. Jag har lagt ner hela min själ i att klura ut olika vägar för att slippa detta.
Jag tycker helt klart att det var fullt tillräckligt att jag lekte klass-clown förra veckan.

Måste komma ihåg att ta ledigt från skolan 30 april också. Ska visserligen ha Religionsprov då men förhoppningsvis kan jag fixa det dagen innan. Hur svårt kan ett Buddism prov vara egentligen. Qué?


Nej, nu känner jag att jag urartar totalt.

Summan av kardemumman; jag borde inte skriva blogg när jag inte har något intressant att skriva om.
Om jag ska följa mina egna råd så borde jag egentligen sluta skriva blogg.
För varje gång jag har något vettigt i hjärnan skriver jag inte blogg. Sen försvinner det lika snabbt som det kom till.

Jag borde göra en allvarlig hjärn-röntgen. IQ-test?

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: anna

haha, klart du kan! Det är ju det jag hoppas på här i livet=)

2008-04-14 @ 20:27:57
URL: http://annaholmqvist1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0