Rättelse.

Frida hävdar bestämt att jag har smittat henne och inte tvärtom. Men efter många efterforskningar har jag kommit fram till att vi båda hade fel. Eftersom vi vid förkylningstillfället befann oss i olika länder så är det ingens fel. Vem som har smittat Frida vet jag ingenting om, min smitta kan jag kanske räkna ut om jag funderar tillräckligt länge. Men det är dock inget som jag delar med mig av här.

Hursomhaver är det tråkigt att vara hemma, jag har börjat skriva på mitt svenska tal som ska hållas imorrn. Men jag tror dock inte att jag kommer åka till skolan imorrn heller iallafall inte som det verkar i nuläget.

Nu fick jag huvudvärk igen, godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0