Roadtrip

Igår hade vi en liten roadtrip.
Jag impulsföljde med Anna till Vinslöv för att hämta hennes balklänning. Den var söt, nästan lika söt som Anna.
Sen ville vi ha glass. Eller ja, egentligen ville Alec ha glass mest, men vi sögs med i hennes entusiasm.
In på Ica i Vinslö, smaskade pålite smakprov, för lång kö, gick ut. = Ingen glass.

Så trippen gick vidare till Önnestad och en mack. Där blev det smaskglass och mums ute i sommarsolen. Efter Önnestad blev det Möllebacken och avlämning av Alec alcesa sen viadre hem till Dyngsjö. Anna var snel hest som skjutsade mig hem.

Idag är jag bjuden på middag hos Frida. Jag hoppas innerligt att det inte är Frida som lagar maten. Jag har inte tid att vara matförgiftat nu.


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Carro

YEAH, fett kul du :P
På Aima..
Jag hittade så sjukt många snygga där inne..
Fast jag fastnade för denna mest :)

2008-04-26 @ 15:58:40
URL: http://coffeeandacigarett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0