Everybody are laughing and we are listening to our favorite songs

När jag pratade med min kära vän Wanja igår skvallrade denna sköna dam om att hon möjligtvis kommer börja jobba med mig. Hoho.
Munter blev jag minsann av att jobbet nu kanske kommer att bli som i somras, fast bättre. Sämre jobb men bättre mysare. Emellanåt.

Skulle till Malmö idag egentligen. Men jobbet gjorde så att det inte fungerade sådärför känner jag att jag absolut inte behöver informera om vad jag egentligens kulle göra där.


Malmö på fredag istället antagligen och det gillas skarpt!

Detta blogginlägget känns just nu lite för mycket lunar för min del. Jag känner mig som när jag var 13 igen och försökte skriva ner något meningsfullt som bara blev skit.
 Jag ger upp.


"Fast man får egentligen inte pussas på jobbet."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0