Poolparty

Igår var det skoj trots vissa missöden (jag har fortfarande inte hittat nyckelskåpet).
Alla mina kära vänner var fulla, glada och galna. Och självklart är det så jag gillar de bäst.

Intriger, hångel och snusk hade vi också vår beskärda del av men det är sådant som hör våra fester till.

Blev väckt av mormor imorse(?!) när hon kom och skulle hämta lite saker. Kommer ner för trappan och märker att hälften som sov över (så mycket man nu kan sova med Wanja i huset) var borta. Kvar var dock Petra, Sofia och Magda som hade gjortett toppenjobb! De hade gått ut med hunden och plockat iordning det mesta. Tack så mycket vavava! Jag uppskattar verkligen er hjälp!

Nu ska bror komma hem så att vi kan köra till Åhus - Handla kebabrulle och hyra film. Mys! Hoppas bara att jag har nyktrat till från sista groggen 05.10

Hämta mor och far på sturup imorgon. Slut på friden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0