Colorado here I come!

Fick nyss bekräftelse på att allt var fixat och färdigt! Det enda jag kan göra nu är att luta mig tillbaka och vänta på att mina visumshandlingar kommer på posten. Sen är det en tripp upp till stockholm som blir nästa steg.

Förstår ni att om en månad och tre dagar befinner jag mig i New York för min 3-dagars orientering och snabbkurs. Och om en månad och 6 dagar är jag på plats hos familjen i Colorado. Detta är helt sinnes!

För att jag ska lära mig åka skidor, nanana.

Okej, ni kan ju sluta hata mig för att jag inte valde någon av familjerna i l.a, new york eller chicago. Men detta är ju en mysarfamilj av rang, och de har minsann humorn på rätta stället.  höhö. Me like big time! eller ja, fattar poängen liksom.



Kommentarer
Postat av: emma nilsson

Hej Petra! Vad underbart att höra att allt är fixat! Vart i Colorado blir det? Jag ska åka på en trip dit i mars, vi kanske kan ses om det är i närheten! puss

2008-12-24 @ 18:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0