Och inte blir det bättre.

 Mor kom hem från sjukhuset igår men inte är det bättre för det. Ett av titthålen som hon har på magen läcker extremt mycket hela tiden. Jag har fått byta bandage flera gånger på henne men det hjälper inte, det läcker igenom kläder och allt. Och ont har hn också min mor lilla och jag tycker inte alls att detta är kul. Jag är så orolig för henne hela tiden och jag har hellre en tjock mamma än en mamma som får massa komplikationer efter sin magsäcksoperation.

 Inte får vi flytta in i huset heller. Helt jävla värdelösa byggarbetare. Jag börjar bli riktigt förbannad på allt snack om att det är klart det datumet och det datumet. Det var öven en månad sen vi skulle flytta in. Idioter.
 Jag vill få klart mitt rum, sätta upp alla mina fina nya möbler och saker. Min vision är klar men inte mitt rum. Weird.

 Och så vill jag åka till USA ganska mycket nu också. NU när jag verkligen har ställt in mig på det och verkligen vill åka känns det som om allt står stilla.
En familj har hört av sig om att de är intresserade. Men de har inte bokat någon intervju än och när jag fick mailet från aupaircare skrev de att familjen skulle höra av sig inom två dagar om de var intresserade. Så det verkar ju inte direkt positivt.
 Mest av allt vill jag in och ändra min profil, för såhär i eterhand känns det som om att allt är ganska värdelöst och det finns så mycket jag vill göra om.

 Jag får väl åka till arbetsförmedlingen imorgon och se om de kan ge mig lite pengar eller något vikariat eller liknande.
För eftersom jag ändå har räknat med att åka vill jag inte ha något jobb som håller mig kvar i sverige.


Vilka är på utgång på onsdag?
Med tanke på min arbetssituation kan man lika gärna göra det bästa av läget och ta en onsdagsutgång.


Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0