Ptsch

Ett extremt intelligent ord om man anväder det i rätt sammanhang. Tack Ida.

Idag har det varit rundtur i hela kristianstad för att hitta Petras Perfekta Säng.
Alla sängar i dagens sverige är på tok för mjuka enligt min mening. Min nattsömn blir störd av mjuka sängar. Kristianstads utbud av sängar dög dock inte till mig utan vi fick bege oss till Bromölla istället. Bromölla möbelvaruhus gjorde mig minsann inte besviken!
 Eller kanske lite besviken, sängen var great men inte bäddmadrassen. Så säng är inhandlad men vi får bege oss till Eks nu i veckan för att hitta en bäddmadrass som är minst lika bra som sängen.

 Idag köpte jag även en fiffig fiffig present att lägga i vår lilla presentutlottning.
Som förövrigt hade varit nice att lägga på nyår?
Vad sägs?

Jag är en väldigt upptagen kvinna har jag hört..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0