Skakad?

Jo men jag gillar väl att bli väckt klockan sex av att sängkarmen slår mig i huvudet. Upprepa gärna den proceduren tack.
Och där avverkar jag dagens stora samtalsämne, no more earthquake (cake, shake?) haha, mysigt.

Dagen har mest spenderats med Ikea-möbler. På så sätt att jag har skruvat, bankat och pillat. Känner mig sjukligt stolt om jag ska vara helt ärlig trodde minsann inte att jag var så händig.
 Idag har jag blivit färdig med två nattduksbord en tv-bänk och en bokhylla. Så får vi se vad det blir imorgon.


Nu börjar titanic på 3an och det hade varit ganska fett att se den utan massa vhs-störningar.



Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att höra om mor din! Starten till meka ääär IKEA! Snart får du tuffare uppgifter! Knät mitt är lite dumt, men jag jubbar och går FÖRSIKTIGT!!

2008-12-17 @ 10:41:25
URL: http://lyckansmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0