En bra dag trots allt.

Endast en lektion idag sen till stan för att köpa vit skjorta till FN-rollspelet som har sin början på onosdag. Hade faktiskt en vit skjorta förr i tiden men vid halloween för två år sen fick den snällt bli målad med massa röda kors när jag var sjuksköterska. Men eftersom vi har kära H&M så fick jag en hyvens skjorta för bara 149 riksdaler. Som hittat! dock var den en aning genomskinlig. Men sådant gillas har vi hört. Har jag tur kanske det hjälper oss att få igenom våra resolutioner. Heja!

Fick en liten utfrågning av anna också angående gårdagens inlägg. Och jag är så glad att jag har Anna. Hon dömmer inte mig och hon förstår. Jag behöver inte ens förklara hela händelseförloppet för henne. Hon förstår.




Bara för detta tänker jag lägga in en bild på världens bästa Anna!

image60



Gammal bild, men glädjebild :)


Kommentarer
Postat av: sofia

HÄHÄ ! min skjorta kostade bara 14.90 :P HÄHÄ

2008-02-04 @ 20:43:34
URL: http://sofiaalindgren.blogg.se
Postat av: Anna

Jag tycker om dig Petra! =) Du är för gooo!

2008-02-04 @ 21:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0