Skåne hjärta Götet.

Idag var jag och hälsade på min älskade Tilda. Det blir som en frisk fläkt varje gång hon kommer ner och besöker skåne!

Imorrn blir det nog städning hos morfar och massa mycket plugg. Tråkigt nog. Detta tror jag även att åtminstone hälften av mitt lov kommer att bestå av. Snart student, snart student. Uthärda!


Förhoppningsvis hämtar Frittan mig imorrn så att jag slipper ta en extremtidig buss när jag faktiskt har sovmorgon. Och att köra själv är inget alternativ eftersom jag inte kan ställa den hos min kära morfar över natten. Morfar min åker till United states of America imorrn och kollar läget inför min ankomst. Eller han kunde ha gjort..

För alla som undrade så hann jag faktiskt med bussen idag! Tokigtnog så lyckades jag få på mig kläder och borsta tänder innan jag stack (Dock tror jag inte att tandborstningen blev så noga eftersom att jag kände att jag hade dålig andedräkt.) Denna dagen fick håret bli utan borstning och ansiktet utan smink. Men jag tror att de överlevde ändå.

Nu ska jag kolla på outsiders och se vilka Freaks de har att bjuda på ikväll.

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Det är lätt hant att man bli fast. Minuterna bara går och går =)

2008-02-11 @ 20:49:44
URL: http://ahren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0