Släktkalas och päronkonjak.

Igår vankades det släktkalas för bror min som fyllde hela 15 år. Wowowow. Det enda som fattas nu är att han kommer med en confession om vem som är hans flickvän. Hur kan detta med flickor vara så pinsamt?

Syskonen en generation äldre kalasade iallafall till det och päronkonjaken flödade. Ganska kul att se vuxna alkoholiserade ibland. Då har jag iallafall något att ge igen på när de klagar på mig.

Studenten och Usa diskuterades igår och jag kom fram till (för 84248284289 gången) att jag inte vill bli vuxen. Det verkar vara så himla jobbigt och massa krav helt plötsligt..

Hursomhaver så hämtade jag lite spel hemma hos Aleskandra igår. För på måndag beger vi oss till Guö för att ha en riktigt tjejkväll med spel och antagligen vin. Mysmys!


Fast nu ska jag nog sätta mig och glo på tv lite. Vi har trots allt fått 3an nu. Måste inviga lite grann.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0