Stjärnfall.

Förlåt mig så hemskt mycket för att jag inte har uppdaterat tildoooosh! Men, jag har kommit fram till att såhär många kommentarer och besökare har jag nog aldrig haft så det kanske var ett klipsk drag av mig trots allt. ehh?

Nu blir det snart att bege sig till kusin och leka släktkalas. Den lilla kusen har trots allt fyllt 20 år gammal och det är minsann inte varje dag man gör det! Sen blir det antagligen utgång om jag känner lusten. haha.

Skolan har vait bajs och mög just nu. Det är mest därför jag inte har haft tid att leka datanörd. Men jag kommer igen. Om sisådär 3 veckor. Efter resan kan jag nog slappna av.


22 dagar till sol mannen!

Kommentarer
Postat av: Tilda

du e skarpt fölåten!

2008-03-02 @ 16:59:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0