Äntligen en uppdatering!

Tack vare dödshot (nästan) från mina vänner och bekanta får jag väl ta och skriva ner några rader.

Och jag vet exakt hur jag ska kunna förklara denna tystnad från min bloggs sida. Jag har helt enkelt mina perioder. Vissa perioder kan jag sitta framför datorn flera timmar i sträck utan att egentligen göra något. Och ibland struntar jag helt enkelt i datorn i en vecka eller två. Det kan vara oerhört befriande men samtidigt ganska jobbigt när man måste(!?) ta tag i allt som har hänt under tiden man var borta.


Eftersom jag känner mig ganska snäll idag (Och på grnd av mitt oerhört korta minne) så tänker jag bespara er en lång uppsats om vad som har hänt i mitt liv.

Imorrn blir det iallafall att åka till vinslöv och prova balklänning! Börjar bli ganska nervös, tänk om jag inte hittar någon?! Jag har inte hur mycket tid som helst att lägga på det här med balklänning. Hoppas att det löser sig imorrn.


Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0