För övrigt.

Kört runt i halva staden och hela omnejden idag för att leta efter black kroppsfärg. Tyvärr så fanns det ingen satans affär som kunde hjälpa oss med detta. Så om vi inte hittar något på det flyttade Havanna magasinet som nu heter Hobbymagasinet eller något liknande tjafs. 
 Denna rundturen i staden fick minsann fröken Hessbo stå för eftersom hon numer är en mogen quinna med körkort. Congrats igen! Jag får erkänna att jag var lite nervis hälften av tiden och det gick ju faktiskt över förväntan. Fast lokalsinnet kunde vara en aning bättre. HA!

Nu ska vi snart köra till stallet så att frida kan mocka bajs. Sen bege oss in till staden igen för att kolla på lilla Sofia och även Henke när de hårmodellar. Ganska fräsigt faktiskt.

Jag hittade också en bild på min balklänning. färgen på bilden var ganska gräslig så jag vet inte om jag lägger upp den. Tror nog att ni får hålla er till tåls tills jag hämtar den :) Sminkningen är iallafall fixad nu! Klockan elva på hälsa och helhet. Härligt värre. Sen frisyren fixas på klipp och kryll. Usch jag är nervös. Tänk om allt blir helt fel och fult? Hoppas på det bästa helt enkelt!

Nu ska vi nog snart köra igen. Om frida kan sluta babbla i telefonen någon gång. Bla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom har färg för mörka på make up store!

2008-01-31 @ 17:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0