Första Skoldagen på allra Sista Terminen.

Kändes lite sorligt att börja skolan idag av två anledningar. Den första är rätt självklar och det är för att Lovet är slut. Den andra känns kanske lite mer oväntad, men det är tanken på att det är sista terminen. Sista terminen med en helt underbar klass, sista terminen med Österäng och sista terminen med mys i Gayhörnan. Detta är otroligt sorligt och jag vill inte mer. Jag gillar min skola! Österäng är mys på hög nivå, jag hade lätt kunnat bosätta mig nere i Studdekommitens rum (Trots den skumma lukten).

Men jag ska absolut se till att njuta av den här terminen till fullo, om man bortser från allt det jobbiga som läxor och prov. Snart är det 3:3 igen och jag längtar massor, var lite snack idag om att vi skulle slänga ihop en klassförfest då och det tycker jag låter greeeat!

Får inte glömma att Frittan kommer hem på fredag. Jag och min kära vän Gustav kom nyss fram till att hon borde skjutas, eller iallafall få lite stryk. Hon kommer att åka direkt till skolan på morgonen från flygplatsen trots att hon får vänta någon timme på första lektionen. Hon kommer att vara negerbrun och super jetlaggad från sin 3 veckors thailandsresa. jetlaggad kan hon vara i massor, men det där med solbrännan kan hon gärna skippa på vägen tycker jag. adhaidhahihdikhdawk. punkt.



Kommentarer
Postat av: Alec

klassfest klassfest klassfest :D

2008-01-08 @ 15:08:37
Postat av: Petra

Haha, jag tänkte direkt på en låt som vi alltid sjöng på fritis när vi var små av ditt inlägg. Fast den hette Spökfest ^^

2008-01-08 @ 15:10:42
URL: http://limaverde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0