Helvetesskit!

Mobiljävlen har gått i sönder. Heja mig som teknade abonnemang på 2 år och trodde på allvar att jag skulle klara det. Oddsen var emot mig redan från början eftersom längsta livstid för mina mobiler är ett år. Och så länge klarade den inte ens sig denna gången. helvete!
 Jag tror på allvar att det var Wanjas eller Stoffes massa miljoner fylle-sms som gjorde att min mobil blev alkoholiserad och dog. Eller något i den stilen iallafall, det är jag helt säker på.
Annars kan det ha varit att min laptop låg och sög ut livsglädjen ur den som en dementor. Eller? Någon som har någon bättre idé att komma med då?
Fan, detta är jobbigt. Min mobil är mitt liv, jag panikade sist när min mobil dödde och alla mina nummer försvann eftersom jag så smidigt inte hade sparat de på sim-kortet. Men med betydligt mindre nummer på mobilen så har jag faktiskt gjort det denna gången. Så lite plus i kanten iallafall.

Nu blir det till att ladda Börjes utomlands mobil till tegelsten och se glad ut.


Sen ner till stranden och ta en promis med Annuska efter det leka med Wanja och sen ikväll kanske kolla film med Stoffe. Beror helt på hur mycket jag känner att ja hinner och orkar med. Och det beror även på hur mycket det blåser, eftersom min mobil är lite skrutt och kaputt.


 Hoppas att allas mobiler mår bra och att de kan komma på begravningen om inte telenorkan fixa skiten.

So long suckers.


Kommentarer
Postat av: wanja

HAHA! petra du slår aldrig fel, och jag gillar dig väldigt mkt för det! stackars din mobil dock- AHJ. =)

2008-01-06 @ 03:09:08
Postat av: Savin

Du får vara mer rädd om sakerna lilla du!

Och där tog min skribent fantasi slut!

2008-01-06 @ 13:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0