Trötter.

Idag är jag minsann massa trött! har knappt sovit denna helgen känns det som.
 
I fredags blev det utgång med mysig girlförfest med lots of singstar. Sen blev det bussen till biljard där vi mös rundor. Fjantigaste var att Ida och Emilia inte kom in först, det var fullt, sen när har biljard börjat bli fullt? Töntigt!
Fast huvudsaken är ju ändå att de faktiskt kom in till slut. Fullt med trevligt folk på biljard men vi bestämde ändå oss för att dra vidare in till hessle och se vilka mysare vi kunde hitta där. Fick följe med Daniel som jag inte träffad på år och dar och hans vän, eftersom Anna och co av någon anledning försvann.
 Tyvärr var Hessle en besvikelse, vad har hänt med stället?! Jag blev helt deprimerad och tog mig därifrån. Träffade Stoffe och vi begav oss till pasta för att få något i magarna. Anna och Sofia kom lite senare och joinade, wohoo!
Vandringen till bussen blev senare rolig och jag kände mig hög på livet. Gestaltade både Bond och Superman och jag kände mig riktigt grym! Träffade lite folk som jag kände men det ärväl göddigt att någon kan bjuda på sig själv!
Bussturen hem var också mys och vi träffade Nick Carter, WOW LIXOM!

Igår blev det nyktert eftersom jag skulle vara taxi till mina parenteser. Men utgång kändes inte som ett aternativ ändå så jag åkte hem till Stoff för att titta på film. Det blev American Pie (Den senaste), Simpsons the movie och någon urdålig uppföljare till en dålig film som Emil hyrde. illailla.
Hämtade mina något berusade föräldrar vid halv två tiden, men av någon anledning körde vi inte från Färlöv förren två. Kortspel kan dra ut på tiden har jag hört.



-Ikväll bio
-IMorrn fixa nytt pass


Kommentarer
Postat av: anna

ja du..det vore sannerligen inte dumt...åh..vill åka!

2008-01-13 @ 17:11:03
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Görel

Några berusade människor kan spela kort.. läääängee!
Tack för du körde dem!! Kommer fler tillfällen!

2008-01-13 @ 17:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0