För att jag vet hur mycket ni älskar mig.

Efter påtryckningar och uppmaningar av nära och kära så får jagg väl bjussa på ett litet blogginlägg.

Som ni säkertvet är jag en hemskt upptagen kvinna och har inte tid med diverse världsligheter, som att till exempel skriva blogg.
Eller egentligen så ljög jag lite nu. Fast bara lite så börja inte hata mig riktigt än.

Eftersom det är fult att ljuga tänkte jag slingra in en liten gnutta sanning i detta inlägg.
Och en sak som är sant är att livet leker och att jag är happy(pill)(Höhö) över att solen äntligen hittat hit.Och jag är även glader för att det är Kristianstaddagarna på freitag.
Okej, jag vet att jag egentligen inte gillar kristianstadsdagarna. Fast jag gillar att träffa folk. Men jag ogillar allt drägg som tycker att de har rätt att vistas där. Vilket de absolut inte har enligt min mening.

Jag tror att avsaknaden av skola har fått mig att låta som en fjortis. Jag anser att om jag inte avslu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0